Sprint_Glinjanski_Mikkin

Brand Manualis on aegajalt kolleegidega lugemisklubid ning „Sprint“ on sealt läbi käinud juba enne eesti keeles ilmumist.

 

Sprindi õnnestumiseks on vaja:

  1. väga konkreetset probleemi, mida lahendama hakata;
  2. eri valdkondade spetsialiste (ideaalis suurema ettevõtte eri osakondadest), kes näevad sama probleemi mitme nuga alt ja oskavad seetõttu erinäoliste lahenduste peale tulla;
  3. moderaatorit (ideaalis kõigi jaoks uus inimene), kes jälgib sprindi protsessi, jagab vastavalt raamatus kirjeldatud ülesannetele osalejatele juhiseid ning jälgib ajakasutust.

 

Sprint sobib meie hinnangul eelkõige keskmisesse või suuremasse ettevõtetesse, kus on selged väljakujunenud osakonnad ning majas on olemas eri valdkondade spetsialistid. Kindlasti peab protsessis osalema ka ettevõtte kõige kõrgem otsustaja, kes kinnitab või lükkab ümber leitud lahendused. Kui juht ei tule ega mõtle kaasa, siis võib sprindi samahästi kui läbikukkunuks lugeda – seda kinnitavad ka mitmed raamatus kirjeldatud elulised näited.

 

Sprindi õnnestumisele aitab kaasa see, kui protsessi on peale oma inimeste kaasatud 1–2 välisspetsialisti, kes tunnevad valdkonda, kuid mitte ettevõtte siseelu – see annab kogu protsessile uue hingamise ja laseb näha võimalusi seal, kus neid esialgu võimalikuks ei peeta. Kõige lõpuks on vaja mõelda ka aja peale, sest sprint nõuab seda – tuleb broneerida üks nädal, mis möödub nutikate kaaslastega sprintides väga lennukalt ja loodetavasti tulemusrikkalt.

 

Brand Manuali Tallinna tiimis on 14 inimest ning meile raamatus kirjeldatud sprindi formaat paraku väga hästi ei sobi, sest meil puudub suurele organisatsioonile omane osakondade hierarhia. Lisaks võib nädalane tööst eemalolek halvata väikeettevõtte töö ning mõjuda üsna traagiliselt finantsnumbritele. Seetõttu tuleb asja võtta mõistusega ning planeerida väiksemate sammudena, väiksemate sprintidena. Viimane sellelaadne toimus kõigest kuu aega tagasi. Oleme oma protsessidesse meeleldi kaasanud ka spetsialiste väljastpoolt, keda mõnes muus olukorras ka konkurendina võiks käsitleda. Ent meil seda hirmu ei ole, teeme meeleldi koostööd, jagame oma teadmisi ning meeleldi õpime teistelt ka ise juurde. Sharing is caring!

 

Hind klubis: Hind poes:

Sprint_Glinjanski_Mikkin

Sprint_Glinjanski_Mikkin

Kõik raamatud

Kodukord

1. Äripäeva raamatuklubis ilmub iga kuu (v.a juulis) 1-2 klubiraamatut juhtimise, psühholoogia, müügi, turunduse vms teemal.

2. Kord kuus saadame klubi liikmetele uusi raamatuid tutvustava uudiskirja.

3. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatud 21% poehinnast odavamalt, peale selle teeme muid sooduspakkumisi.

4. Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta. Kui tellite raamatud kulleriga, on tasu 1,50 eurot.

5. Klubiraamatute eest saab tasuda e-arve püsimaksekorraldusega või arve alusel.

6. Kui soovite kuu klubiraamatutest loobuda, teatage sellest hiljemalt 20. kuupäevaks (juunis ja detsembris 15. kuupäevaks). Loobumiskuupäeva tuletame meelde ka SMS-i teel. Teatamata jätmist peame raamatute tellimiseks.

7. Raamatutest loobumisest saate teatada:
a) klubi kodulehel raamatuklubi.aripaev.ee,
b) telefonil 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17),
c) aadressil [email protected].

8. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatuid osta ka e-raamatuna, klubihinnaga e-raamatu ostmiseks saadame kuu uudiskirjas lingi ja unikaalse sooduskoodi. E-raamatu ostmine ei tühista paberraamatute tellimust.

9. Kui ostate aasta jooksul vähemalt 6 raamatut, saate lisaks kingituseks valida ühe varem ilmunud klubiraamatu.

10. Raamatuklubist lahkumiseks kirjutage [email protected] või helistage 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17).