Sotsiaalmeedia kunst_Joao Rei

Kui rääkida sotsiaalmeedia asjatundjatest, siis Guy Kawasaki on sellel alal üks viljakamaid kirjutajaid. Kui siin kellegi nõuandeid kuulda võtta, siis on Guy omal kohal.

“Sotsiaalmeedia kunst” on tulvil häid näpunäiteid, kuidas sotsiaalmeediat kasutada, enamasti isiklikust vaatevinklist, kuid ka brändide ja ettevõtete tarvis leidub siin häid nõuandeid. Guy näpunäited on küll Ameerika-kesksed, kuid tuleb arvestada, et sotsiaalmeedia on oma olemuselt globaalne, väikeste piirkondlike erinevustega. Need Eesti brändid, millel on siht piiri taha laieneda, peaksid rahvusvahelise publikuga arvestama esimesest päevast peale. Raamat on kokkuvõtlik ja konkreetne, just nagu peaksid olema ka kõik sotsiaalmeediapostitused. See on väga praktiline ja kasulik kõigile, kes iga päev sotsiaalmeediaga kokku puutuvad.

[read]Eesti brändidele kuluvad ära nõuanded, kuidas kasutada Facebooki ning mitmesuguseid postituste ja piltide optimeerimise võtteid. Raamatust leiab ka suure valiku tööriistu selleks, et veebis sisu leida, kasutada ja kureerida. Need aitavad sotsiaalmeediakanalitega tegelemisel aega ja vaeva säästa.

Paigal püsimiseks tuleb joosta

Sotsiaalmeedia on pidevalt arenev kanal, see raamat on alustuseks väga hea, kuid mängus püsimiseks on igal juhul vaja end siin kirjeldatud platvormide uuendustega kursis hoida. Nagu kõigi muude internetiga seotud asjade puhul, kehtib ka selle raamatu puhul tõde, et seda oleks tulnud lugeda eile ja 3‒6 kuu pärast on vaja infot juba uuendada. Näiteks suurem osa Google+ kohta käivat teavet on juba pisut vananenud, sest see sotsiaalvõrgustik muutub Google’i tootena pidevalt.

Härjal sarvist

Kõige eelneva kokkuvõtteks võib öelda, et “Sotsiaalmeedia kunst” on vaid hea stardipunkt, see annab teile sotsiaalmeediakanalitest hea ülevaate. Guy puudutab siin siiski peamiselt vaid sotsiaalmeedia ja sisuga ümberkäimist ega peatu kuigivõrd strateegilistel küsimustel. Ta ei esita küsimusi “miks?” või “kes?”, vaid ainult “kuidas?” ja “mida?”. See peaks sobima hästi kõigile, kes juba mõistvad sotsiaalmeedia väärtust ja on valmis kohe härjal sarvist haarama. Kuid neile, kes vajavad sisuturunduse arendamiseks rohkem struktureeritud viisi, on küsimused “miks?” ja “kes?” õigele sihile jõudmiseks hädavajalikud.

Kui “Sotsiaalmeedia kunst” on algatuseks hea, siis järgmine peatükk peaks olema “Sotsiaalmeedia teadus”.[/read]

Hind klubis: Hind poes:

Sotsiaalmeedia kunst_Joao Rei

Sotsiaalmeedia kunst_Joao Rei

Kõik raamatud

Kodukord

1. Äripäeva raamatuklubis ilmub iga kuu (v.a juulis) 1-2 klubiraamatut juhtimise, psühholoogia, müügi, turunduse vms teemal.

2. Kord kuus saadame klubi liikmetele uusi raamatuid tutvustava uudiskirja.

3. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatud 21% poehinnast odavamalt, peale selle teeme muid sooduspakkumisi.

4. Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta. Kui tellite raamatud kulleriga, on tasu 1,50 eurot.

5. Klubiraamatute eest saab tasuda e-arve püsimaksekorraldusega või arve alusel.

6. Kui soovite kuu klubiraamatutest loobuda, teatage sellest hiljemalt 20. kuupäevaks (juunis ja detsembris 15. kuupäevaks). Loobumiskuupäeva tuletame meelde ka SMS-i teel. Teatamata jätmist peame raamatute tellimiseks.

7. Raamatutest loobumisest saate teatada:
a) klubi kodulehel raamatuklubi.aripaev.ee,
b) telefonil 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17),
c) aadressil [email protected].

8. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatuid osta ka e-raamatuna, klubihinnaga e-raamatu ostmiseks saadame kuu uudiskirjas lingi ja unikaalse sooduskoodi. E-raamatu ostmine ei tühista paberraamatute tellimust.

9. Kui ostate aasta jooksul vähemalt 6 raamatut, saate lisaks kingituseks valida ühe varem ilmunud klubiraamatu.

10. Raamatuklubist lahkumiseks kirjutage [email protected] või helistage 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17).