Sotsiaalmeedia kuldreegel: üksi saab kiiresti, koos saab kaugele!

 

Eeldasin, et tean sotsiaalsest müügist nii mõndagi. Raamat „Sotsiaalne müük“ suutis mind aga kohe alguses üllatada.

 

Tim Hughes ja Matt Reynolds on oma bestselleris väga hästi välja toonud, mille poolest erineb sotsiaalse müügi ostuprotsess klassikalisest müügist. „Sotsiaalne müük pole võimalus, mis on tekkinud tänu sellele, et sotsiaalmeedia loob teistsuguseid müügi mooduseid. Sotsiaalne müük on hoopiski reaktsioon sellele, et sotsiaalmeedia võimaldab teistsuguseid ostu mooduseid.“

 

Sotsiaalmeedia eesmärk on mitte müüa, vaid väärtust anda – s.o lähenemine, mida praegu Eestis väga palju ei kohta. Postitatakse uudiseid iseendast või ettevõttest, aga see pole jälgijatele huvitav. Enne sotsiaalmeedias müügiga alustamist tuleb aru saada, et oluline on andmine ja olemas olemine. Müügi eeldused on kogukond ja selle usaldus.

 

Raamatust jäi kõlama mõte: „Kogukond tähendab seda, et hõim kannab koormat sinu eest; kui kannad seda ise, siis oled sa lihtsalt üks isik.“ Siit ka ettevõtjale soovitus investeerida just sotsiaalse kogukonna juhti. Ettevõtted, kes sotsiaalmeediasse ei investeeri, kaotavad oma kliendid 5–10 aasta pärast neile, kes on sotsiaalmeedias juba ammu brände kasvatanud ja selle rolli mõistnud.

 

Avaram vaade

 

Kõik muutused võtavad aega, ja mida kauem oodata, seda suuremekas venib vahe muu maailmaga. Eestis on korraliku kogukonna kasvatamine küll paras katsumus, kuid õnneks avab „Sotsiaalne

müük“ täiesti uue horisondi.

 

Isiklikku ja ettevõtte tootemarki ei tule mitte kõigi, vaid oma ideaalse kliendi jaoks kujundada. Neid võib olla maailmas kokku ainult tuhat, aga kui tõused nende silmis autoriteediks, annab see võimsa eelise kõigi teiste ees. Ideaalkliendid võivad muutuda, aga kogukond, kel on jõudu palju kaasa aidata, jääb alles. Üksi saab kiiresti, aga koos saab kaugele!

 

Sotsiaalne müük ei ole hõbekuul, mis kohe kõik mured lahendab, vaid see nõuab korralikku ajalist panust ja järjepidevust. Võtmekohaks on leida üles õiged maailmamuutjad. See käsiraamat annab hea ülevaate, milliseid platvorme kasutada, kuidas silma paista ja millises suunas oma müügitaktikat arendada.

 

Raamatu lõpus on toodud viis head sammu, kuidas ettevõttes muutusi ellu viia. Mina kasutan „Sotsiaalset müüki“ praktilise käsiraamatuna ja soovitan seda teha ka kõigil tegev-, turundus- ja müügijuhtidel, samuti personalitöötajatel ja suhtekorraldajatel. Enamasti tegelevad just nemad kõige rohkem ettevõtte mainega ning paistavad ka rohkem avalikult silma.

Hind klubis: Hind poes:

Sotsiaalmeedia kuldreegel: üksi saab kiiresti, koos saab kaugele!

Sotsiaalmeedia kuldreegel: üksi saab kiiresti, koos saab kaugele!

Kõik raamatud

Kodukord

1. Äripäeva raamatuklubis ilmub iga kuu (v.a juulis) 1-2 klubiraamatut juhtimise, psühholoogia, müügi, turunduse vms teemal.

2. Kord kuus saadame klubi liikmetele uusi raamatuid tutvustava uudiskirja.

3. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatud 21% poehinnast odavamalt, peale selle teeme muid sooduspakkumisi.

4. Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta. Kui tellite raamatud kulleriga, on tasu 1,50 eurot.

5. Klubiraamatute eest saab tasuda e-arve püsimaksekorraldusega või arve alusel.

6. Kui soovite kuu klubiraamatutest loobuda, teatage sellest hiljemalt 20. kuupäevaks (juunis ja detsembris 15. kuupäevaks). Loobumiskuupäeva tuletame meelde ka SMS-i teel. Teatamata jätmist peame raamatute tellimiseks.

7. Raamatutest loobumisest saate teatada:
a) klubi kodulehel raamatuklubi.aripaev.ee,
b) telefonil 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17),
c) aadressil [email protected].

8. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatuid osta ka e-raamatuna, klubihinnaga e-raamatu ostmiseks saadame kuu uudiskirjas lingi ja unikaalse sooduskoodi. E-raamatu ostmine ei tühista paberraamatute tellimust.

9. Kui ostate aasta jooksul vähemalt 6 raamatut, saate lisaks kingituseks valida ühe varem ilmunud klubiraamatu.

10. Raamatuklubist lahkumiseks kirjutage [email protected] või helistage 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17).