Kiireim tee rahani

Mul on väga hea meel, et raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ jõuab lõpuks ka meie lugejateni. Ise leidsin ingliskeelse versiooni Amazonist, lugesin selle läbi e-lugeril, kuulasin audioraamatut ja lõpuks tellisin ka paberraamatu.

 

Kui võtta raamat kokku autor Allan Dibi sõnadega, kõlab see nii – kiireim tee rahani. Teisisõnu, kui sulle raha ei meeldi, pole see raamat sinu jaoks. See räägib ettevõtte kiirest kasvatamisest ja sellega kaasneva edu kordamisest. On ju raha ettevõtte jaoks kui hapnik ning pole just palju äriprobleeme, mida ei saaks suurema rahapatakaga lahendada.

 

Puhas kontsentraat lahendustest ja näidetest

 

Tunnistan ausalt, ma pole turunduse valdkonnas midagi nii tihedalt väärtust täispakitud varem lugenud – see on puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha, ja edu ongi garanteeritud. Kui võtta vaevaks olulisi kohti markeriga alla joonida, oleks üle poole raamatust kollane – uskuge mind, mu naine tegi seda!

 

Raamat on kõigile neile, kes ei viitsi taas jalgratast leiutada ega loota juhusele või turunduse võluvitsale. See sobib lihtsaks juhendiks nii ettevõtjale, turundusjuhile kui ettevõtteid turunduses toetavale agentuurile – nii algajale kui professionaalile. Turundusplaan, mille raamatu abil ettevõttele lood, on tõepoolest üheleheküljeline, samas kõiki etappe ja kogu äri ülesehitust kajastav.

 

Raamat aitab mõista, milliseid kliente soovid teenindada, mis on nende mured ja vajadused, mis neid kõnetab, mis kanalitest neid kätte saab, kuidas nende kontakte saada, probleeme lahendada ja nad lõpuks ostuni viia.

 

Kes on sinu lumeleopardid?

 

Sellega tavaliselt turundus lõpebki, eks ole. Vale! Edasi tuleb kõige olulisem osa, kus on enim võimalik võita ja teenida – kuidas pakkuda klientidele esmaklassilist teenindust, tõsta nende eluaegset väärtust ja orkestreerida soovitusi. Lisaks saab teada, mis on 4/64 reegel ja kes on sinu klientidest lumeleopardid?

 

Eksivad need, kes peavad seda üksnes turundusraamatuks. Mul tekkis seda lugedes soov teha täiesti uus firma, mis iganes valdkonnas, järgides samm-sammult raamatu süsteemi – teha nimekirja järgi kõik olulised tegevused ja automatiseerida turundus. Sedasama on teinud ka autor, kes on üles töötanud ja maha müünud mitmeid ettevõtteid, nautides nüüd investori rolli.

 

Dibi 1PMP (1-Page Marketing Plan) mudel on sedavõrd hea, et üksnes paarist eraldiseisvast soovitusest on juba mitmel minu kliendil olnud kasu.

Hind klubis: Hind poes:

Kiireim tee rahani

Kiireim tee rahani

Kõik raamatud

Kodukord

1. Äripäeva raamatuklubis ilmub iga kuu (v.a juulis) 1-2 klubiraamatut juhtimise, psühholoogia, müügi, turunduse vms teemal.

2. Kord kuus saadame klubi liikmetele uusi raamatuid tutvustava uudiskirja.

3. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatud 21% poehinnast odavamalt, peale selle teeme muid sooduspakkumisi.

4. Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta. Kui tellite raamatud kulleriga, on tasu 1,50 eurot.

5. Klubiraamatute eest saab tasuda e-arve püsimaksekorraldusega või arve alusel.

6. Kui soovite kuu klubiraamatutest loobuda, teatage sellest hiljemalt 20. kuupäevaks (juunis ja detsembris 15. kuupäevaks). Loobumiskuupäeva tuletame meelde ka SMS-i teel. Teatamata jätmist peame raamatute tellimiseks.

7. Raamatutest loobumisest saate teatada:
a) klubi kodulehel raamatuklubi.aripaev.ee,
b) telefonil 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17),
c) aadressil [email protected].

8. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatuid osta ka e-raamatuna, klubihinnaga e-raamatu ostmiseks saadame kuu uudiskirjas lingi ja unikaalse sooduskoodi. E-raamatu ostmine ei tühista paberraamatute tellimust.

9. Kui ostate aasta jooksul vähemalt 6 raamatut, saate lisaks kingituseks valida ühe varem ilmunud klubiraamatu.

10. Raamatuklubist lahkumiseks kirjutage [email protected] või helistage 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17).