Twitter_Arvi_Mägin

Tempokas lugu nagu hea Twitteri säuts ‒ ettevõtlikkusest, võimaluste otsimisest, loomisest ja leidmisest. Sõprusest, rahast ja edust ning sellest, kuidas see kõik inimesi ja nende väärtusi muudab. Oluline lugemine neile, kes tahavad raha kaasates ettevõtet suure kiirusega arendada ning näha, mis rahaga kaasneb.
Nick Biltoni Twitteri lugu on tuttav paljudele ettevõtjatele ‒ ressursid ja kiirus võivad olla igaühel isemoodi, kuid protsessid on sarnased. Ev, Jack ja teised tegelased on ju ka sinu ettevõttes olemas.
Ettevõtte arengut saab alati jagada etappideks. Kirglik ideede otsimise ja fännamise periood. Ideede leidmise ja esimese edu periood, mis annab tiivad. Idee arendamise ja organisatsiooni loomise periood ning kasumliku äri ja struktuuri loomise aeg. Twitteri näide aitab hästi ära tunda, mis juhtub, kui toimub uuele etapile üleminek.
Ettevõtjana olen ma näinud, kuidas võimalused tekivad ja suhe ümbritsevaga muutub. Heal ajal ja edu korral oled tipus. Sinu mõtteid kuulatakse, oled kui magnet (ka rahamagnet). Sinu ümber on neid, kes tahavad edust osa saada. Vaba raha on ju palju. Kuid erinev on kvaliteet, mis rahaga kaasneb. Raamat näitab, kui tähtis on olemasolev kapital (nii rahaline kui sotsiaalne), et vastu pidada ja oma tegelikud võimalused ära oodata. Langused tulevad alati. Oluline on, kui hästi oled langusteks ette valmistunud, neid on võimatu või peaaegu võimatu ette prognoosida. Samas aitavad tagasilöögid raputada lahti nii pika- kui ka lühiajalisest stagnatsioonist. Ettevõtja peab edasiminekuks võtma riske ja vahel toovad need ka edu. Ettevõtlus vajab julgust ja jonni. Järele lohisevad ja lõpetamata asjad, mida ignoreeritakse, võivad lõpuks lumepallina kaela veereda.
[read]Raamatu lugemine oli hea võimalus õppida Twitteri kogemusest. Võrrelda ja leida lisavaade ettevõtjana kogetule. Paljud meist ei tea ega saagi kunagi teada, kui lähedal nad tegelikult õnnestumisele ja edule olid, sest andsid enne alla või jäeti kõrvale.
Üks mõte jäi veel kajama: äriidee, mis algse meeskonna kokku toob, ei pruugi olla see, mis eduni viib. Juhustel on ettevõtte arengus suur mõju ning positiivseid juhuseid on võimalik esile kutsuda. Sobiv ettevõtte kultuur aitab õiged otsad kokku panna. Sihikindlus viib edasi ka siis, kui teised enam ei usu. Oluline on osata olulist ebaolulisest eristada. Inimesed on kõige taga. Põnev raamat![/read]

Hind klubis: Hind poes:

Twitter_Arvi_Mägin

Twitter_Arvi_Mägin

Kõik raamatud

Kodukord

1. Äripäeva raamatuklubis ilmub iga kuu (v.a juulis) 1-2 klubiraamatut juhtimise, psühholoogia, müügi, turunduse vms teemal.

2. Kord kuus saadame klubi liikmetele uusi raamatuid tutvustava uudiskirja.

3. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatud 21% poehinnast odavamalt, peale selle teeme muid sooduspakkumisi.

4. Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta. Kui tellite raamatud kulleriga, on tasu 1,50 eurot.

5. Klubiraamatute eest saab tasuda e-arve püsimaksekorraldusega või arve alusel.

6. Kui soovite kuu klubiraamatutest loobuda, teatage sellest hiljemalt 20. kuupäevaks (juunis ja detsembris 15. kuupäevaks). Loobumiskuupäeva tuletame meelde ka SMS-i teel. Teatamata jätmist peame raamatute tellimiseks.

7. Raamatutest loobumisest saate teatada:
a) klubi kodulehel raamatuklubi.aripaev.ee,
b) telefonil 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17),
c) aadressil [email protected].

8. Klubi liige saab jooksva kuu klubiraamatuid osta ka e-raamatuna, klubihinnaga e-raamatu ostmiseks saadame kuu uudiskirjas lingi ja unikaalse sooduskoodi. E-raamatu ostmine ei tühista paberraamatute tellimust.

9. Kui ostate aasta jooksul vähemalt 6 raamatut, saate lisaks kingituseks valida ühe varem ilmunud klubiraamatu.

10. Raamatuklubist lahkumiseks kirjutage [email protected] või helistage 667 0400 (tööpäeviti kell 9‒17).